torsdag den 2. august 2012

Iskage og nye tyller

Da det snart er min ferie, har mine kollegaer sagt kage rigtig mange gange..... Jeg er dog ved at være træt at kage hele tiden, så jeg besluttede at lave en iskage, altså en islagkage.
Jeg har benyttet mig af en opskrift fra Pia. Jeg har dog valgt at bruge valnødder, da min foodprocesser valgt at stå, da jeg fik monteret den forkert...... Og valnødder er lidt lettere at hakke fint en mandler. Derudover er is portionen blevet gjort større og lavet med Toblerone. Jeg sluttede at med at pynte med små vanilieis blomster, bare for at prøve min nye tylle. Jeg fik ikke taget et billedet inden den kom i fryseren. Jeg vil prøve og huske at tage et inden kolleagerne sætter kniven i den. Men min hukommelse er ikke den bedste, så er I advaret.


Jeg har længe ønsket mig nogel lidt større tyller, men de kom desværre ikke til min fødselsdag denne gang og nu gider jeg ikke vente mere. Så jeg har sgu købt dem. Det blev 1M og 2A jeg købte, sammen med et samler til dem. Jeg har nemlig kun små tyller.


Nu skal der også bage nogle muffins, så jeg rigtig kan få prøvet at lave nogle flotte svivls med dem. Det tor jeg at Karolien gerne vil være med til. hun elsker at bage lige som sin mor.


1 kommentar:

  1. Ej, hvor pudsigt, jeg skal bage islagkagen i dag også med Toblerone.. God ide med små isblomster, det tror jeg, at jeg vil prøve.. Og jeg kommer gerne og smage din muffins :D

    SvarSlet